7 wskazówek, jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami
HR-owcy zwykle szybko podejmują kroki, aby powstrzymać wiecznie narzekających pracowników przed zarażeniem toksyczną atmosferą całego zespołu. Jednak – jak na konfliktową sytuację przystało – bywa, że decydują się na wybór podejścia, które ostatecznie nie ma szansy na powodzenie. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, co możesz zastosować przypadku narzekających pracowników, a co nie do końca działa.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego nie wolno minimalizować potencjalnego zagrożenia
- Dlaczego opłaca się ustalić jasne zasady panujące w biurze
- Czy warto nauczyć członków zespołu, aby mówili głośno o swoich obawach czy uwagach na temat polityki firmy i jej praktyk
- Czym może się skończyć dla firmy nieuchwycenie momentu, w którym należy zainterweniować
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
specjalista ds. szkoleń, content marketing partner w firmie Growth Advisors, coach. Z wykształcenia filolog anglista. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami miękkimi, trendami w biznesie i na rynku pracy oraz szeroko pojętym rozwojem.