Zarządzanie efektywnością to nie jest ocena wyników pracownika
Pandemia odciska swoje piętno praktycznie na każdym poruszanym temacie w kwestii zarządzania i organizacji pracy. Nieprzewidywalność, niepewność, zakłócenia i ciągłe zmiany – to wyzwania dzisiejszego środowiska pracy. Komunikacja i współpraca stały się coraz trudniejsze w hybrydowej rzeczywistości, gdy dominuje praca zdalna. A przecież to właśnie jasne oczekiwania, stała współpraca i komunikacja mają nadrzędne znaczenie dla wysokiej wydajności pracy. W artykule znajdziesz 12 skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania efektywnością, które możesz wdrożyć w swojej organizacji.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego nie warto poprzestawać na dorocznych ocenach pracowniczych jako jedynym systemie zarządzania efektywnością
- Co to jest performance management
- W jaki sposób liderzy powinni wspierać swoich pracowników
- Jakie praktyki w zarządzaniu wydajnością stosują obecnie najlepsze organizacje
- Jaka jest różnica między zarządzaniem wydajnością a oceną wyników
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.