Jak zmieniać niekorzystne zapisy w regulaminie wynagradzania – praktyczna instrukcja
Pracodawcy wprowadzając konkretne zapisy do regulaminu wynagradzania powinni zadbać o to, by ich treść była zrozumiała i dogłębnie przemyślana. W przeciwnym razie mogą one być źródłem sporów i nieść za sobą skutki finansowe. Przejrzyj swój regulamin wynagradzania i sprawdź, czy nie zawiera zapisów wątpliwych i niekorzystnych.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego trzeba szczegółowo ustalić zasady przyznawania nagród i premii
- Jak powinien brzmieć zapis uruchamiający fundusz premiowy
- Czym grozi brak postanowień regulujących kwestie pomniejszania premii z powodu nieobecności
- Jak poprawić niekorzystny zapis regulaminowy dotyczący refundacji kosztów zakupu okularów / szkieł kontaktowych
- Czym grozi pracodawcy to, że nie podpisuje umów szkoleniowych w związku z finansowaniem zatrudnionemu podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.