Narzędzia:
Od 20 listopada 2020 r. klienci mogą telefonicznie umówić się na wizytę w placówce ZUS. Jak zapewnia ZUS, spotkanie z ekspertem ZUS można zarezerwować w dogodnym dla siebie terminie oraz o wybranej godzinie. Nowe rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo i komfort klientów w sytuacji epidemicznej.
W jaki sposób dokonać przeliczenia obniżonej podstawy wymiaru świadczeń w związku z zastosowaniem rozwiązań antykryzysowych? Poznaj wyjaśnienia ZUS w tym zakresie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wskazał na nowe rozwiązania przewidziane w ustawie o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 tzw. Tarcza Antykryzysowa 2.0.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wspólnie z Ministerstwem Spraw Zagranicznych będą popularyzować wiedzę o ubezpieczeniach społecznych za granicą. To rezultat podpisanej 10 kwietnia przez obie strony deklaracji o współpracy.
W wielu sprawach spornych z udziałem ZUS toczących się przed sądami Zakład był dotychczas reprezentowany przez pracowników, którzy nie są profesjonalnymi pełnomocnikami. Wątpliwości wywołuje kwestia, czy jest to zgodne z prawem. A wszystko przez niejasne i niespójne przepisy prawne w tej materii.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas