Narzędzia:
Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja. Jest to kluczowy element pracy rekrutera, który pozwoli wyselekcjonować najlepszych kandydatów do kolejnego etapu. Elementem selekcji jest weryfikacja nadesłanych dokumentów aplikacyjnych, taki jak Curriculum Vitae i list motywacyjny. Aby uniknąć błędów na tym etapie poniżej przedstawiamy Ci 8 wskazówek, jak zweryfikować CV.
Przeczytaj też:
Jako samorządowa jednostka organizacyjna ogłosiliśmy nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Jednym z wymaganych dokumentów było CV kandydata. Jeden z kandydatów złożył aplikację z niepodpisanym CV, dołączył natomiast oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i udostępnionych dokumentów w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, które opatrzył własnoręcznym podpisem. Czy w takiej sytuacji aplikacja kandydata powinna zostać odrzucona ze względu na brak podpisu pod CV?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas