Narzędzia:
Czy rozluźnienie ścisłych relacji społecznych i dystans zawodowy podczas pracy zdalnej mogą zapobiegać dysfunkcjonalnym konfliktom w miejscu pracy? Są one bowiem naturalne. Rzecz w tym, by zajadły lokalny konflikt ustąpił miejsca rzeczowej konfrontacji argumentów i racji stron, co zawsze wiąże się z potrzebą zdystansowania. Czy poza wszystkimi ograniczeniami i zaletami pracy zdalnej rozluźnienie relacji społecznych jest szansą dla zapobiegania nieporozumieniom i konfliktom interpersonalnym w miejscu pracy?
Konflikt może mieć genezę w relacjach ze środowiskiem zewnętrznym lub może wynikać z relacji w grupie pracowników wewnątrz firmy. Jak sobie z nim radzić i jak go unikać?
Na konflikt w miejscu pracy składają się wszystkie nieporozumienia i zachowania, które wymagają interwencji HR i zaburzają codzienny rytm, stają na drodze działaniom zespołowym oraz tłumią kreatywność. Rozstrzyganie konfliktów często spada na barki specjalistów HR. Sposób, w jaki będziesz zarządzać konfliktami, wpłynie nie tylko na wszystkie zaangażowane strony, ale również na to, jak pracownicy będą postrzegać swoją firmę. Sprawdź, na co zwrócić uwagę.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas