Narzędzia:
Coraz mniej osób korzysta z komputerów stacjonarnych, a coraz więcej wykorzystuje do pracy urządzenia mobilne. Warto zatem dostosować kanały wykorzystywane w komunikacji do oczekiwań i potrzebodbiorców.
W 2019 roku wydawało się, że o marketingu pracodawcy wiemy już wszystko, zaplanowane kampanie, strategie i budżety miały zwiększyć szanse pracodawców w walce o talenty. W 2020 roku zmieniły się priorytety marek. Na 2021 rok pracodawcy zapowiadają największą koncentrację na budowaniu marki wewnątrz organizacji, komunikację wewnętrzną oraz obecność w social mediach. Na czym powinni koncentrować się pracodawcy, aby wzmacniać swoje marki? Jak budować nie tylko wizerunek, ale przede wszystkim dobre relacje z pracownikami?
Czas zmian, a w szczególności czas kryzysu, to najważniejszy moment na zwrócenie uwagi i zadbanie o doświadczenia pracowników. Okres kwarantanny wymusił na wielu organizacjach nagłe zmiany. Jak odbiło się to na doświadczeniach pracowników? Jak tworzyć i zarządzać doświadczeniami w trudnych czasach?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas