Jak zadbać o doświadczenie pracowników w czasie kryzysu
Czas zmian, a w szczególności czas kryzysu, to najważniejszy moment na zwrócenie uwagi i zadbanie o doświadczenia pracowników. Okres kwarantanny wymusił na wielu organizacjach nagłe zmiany. Jak odbiło się to na doświadczeniach pracowników? Jak tworzyć i zarządzać doświadczeniami w trudnych czasach?
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego warto stawiać na komunikację wewnętrzną w czasie kryzysu
- Dlaczego czas kryzysu to czas weryfikacji zaufania do liderów
- Jak podkreślać rolę pracowników w czasie kryzysu
- W jaki sposób dbać o współpracę między działami
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.