Jak zatrudniać pracownika na łączonym lub równoległym stanowisku pracy

Jak zatrudniać pracownika na łączonym lub równoległym stanowisku pracy

18.10.2018

Pracownik może mieć dwa stanowiska (nawet różnego rodzaju) w ramach jednej umowy o pracę. W takim przypadku zazwyczaj wygodniej jest rozliczać taką pracę. Choć z pewnością wówczas wszystkie te prace nie mogą przekraczać łącznie pełnego etatu. Możemy też podpisać dwie oddzielne umowy z jednym pracownikiem na dwa różne rodzaje prac. Wówczas teoretycznie mogą one w sumie przekraczać pełny etat. Czasem bywa to jednak ryzykowne. Sprawdź, które rozwiązania są bezpieczne i wygodne oraz jak rozliczać pracę osoby zatrudnionej równolegle na dwóch stanowiskach.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

wiper-pixel