Jak sporządzać informację o warunkach zatrudnienia
Obejrzyj wideoporadę eksperta i poznaj odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące sporządzania informacji o warunkach zatrudnienia.
Z artykułu dowiesz się:
- Czy skopiować do informacji treść całego przepisu i potem już jej nie aktualizować
- Czy w informacji można poprzestać na przytoczeniu odpowiednich przepisów
- Czy można od razu wskazać przyszłe zmiany, aby potem już nie aktualizować informacji
- Czy trzeba aktualizować całą informację, gdy zmienia się tylko jej jeden punkt
- Czy każda kolejna umowa wymaga nowej informacji
- Co to znaczy, że podaje się normę czasu pracy, a nie wymiar
- Czy informować o systemie lub rozkładzie czasu pracy
Pozostało jeszcze 45% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"