Wśród szeregu zmian, zaplanowana na 2023 r. nowelizacja Kodeksu pracy, przyniesie m.in. znaczne modyfikacje w zakresie wydawanej pracownikom informacji o warunkach zatrudnienia. Zmieni się zarówno treść informacji o warunkach zatrudnienia, jak i zasady jej wydawania i aktualizowania. Jakie będą zasady sporządzania informacji po zmianach – zapraszamy do obejrzenia wideoporady.
Od kiedy będzie liczył się termin wystawienia informacji o warunkach zatrudnienia
Jakie informacje w zakresie czasu pracy pracodawca będzie zobowiązany wskazać w informacji
W jaki sposób poinformujemy pracownika o przerwach w pracy
Czy informowanie o polityce szkoleniowej pracodawcy będzie obowiązkowe
W jakim zakresie pracodawca poinformuje o zasadach rozwiązywania stosunku pracy
Ile wyniesie termin aktualizacji informacji o warunkach zatrudnienia
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)