Pracownicze plany kapitałowe – naliczanie, pobieranie i odprowadzanie wpłat - 30.12.2019

Pobieranie, naliczanie i odprowadzanie wpłat na PPK

Nałożone ustawowo obowiązki związane z prowadzeniem pracowniczych planów kapitałowych dotyczyć będą prawie wszystkich pracodawców. Jednym z podstawowych obowiązków podmiotu zatrudniającego związanych stanowi naliczanie, pobieranie i odprowadzanie wpłat na PPK.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakie podmioty uprawnione są do zarządzania środkami PPK?

  • Jaki jest charakter środków gromadzonych w PPK i kto ponosi ryzyko inwestycyjne związane z ich inwestowaniem?

  • Na jakie sankcje naraża się pracodawca, który nieprawidłowo realizuje obowiązki związane z PPK?

  • Jakie warunki musi spełniać PPE zwalniające z obowiązku tworzenia PPK?

  • Kiedy uczestnik PPK uprawniony jest do obniżenia wysokości wpłaty dodatkowej?

Pozostało jeszcze 47 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Załóż konto testowe na 48 godzin »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
35.67 zł brutto

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel