Jak zarządzać czasem część I.

30.12.2022AKTUALNE

Możemy przeczytać, że zarządzenie czasem to inaczej planowanie oraz systematyczne wykonywanie zaplanowanych zadań, które zmierzają do realizacji wcześniej określonego celu. Według L.J. Seiwerta zarządzanie czasem jest to „konsekwentne i zorientowane na cel stosowanie w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzystany sensownie i optymalnie". Jak zarządzać czasem opowiada Olga Mac, psycholog, ekspert Mental Health at Work.

Z artykułu dowiesz się:
  • Jakie są techniki zarządzania czasem?
  • Jak zarządzać sobą w czasie?
  • Co zrobić, aby mieć więcej czasu?
  • Co zrobić, aby czas który mamy lepiej i efektywniej wykorzystywać?
  • Jak zarządzać czasem część I.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
Zarządzanie czasem

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo