Narzędzia:
Pracownik udał się w zagraniczną podróż służbową na międzynarodową konferencję. Delegacja służbowa została sfinansowana przez pracodawcę (sektor finansów publicznych). Przed wyjazdem, została dokonana opłata konferencyjna za udział pracownika. Opłata konferencyjna obejmowała także udział w dodatkowej wycieczce przygotowanej przez organizatorów konferencji (15 EUR). Czy opłata za wycieczkę 15 EUR stanowi dla pracownika jego przychód ze stosunku pracy podlegający opodatkowaniu i oskładkowaniu czy też pracownik powinien zwrócić całą opłatę za wycieczkę?
Z porady dowiesz się m.in.:
Pracownik, za zgodą pracodawcy samorządowego, bierze udział w konferencji, która nie jest traktowana jako doskonalenie zawodowe finansowane co najmniej w 70% ze środków publicznych. Koszt konferencji obejmujący pobyt w hotelu, wyżywienie, wykład i inne atrakcje wynosi ok. 600 zł. Czy udział w konferencji stanowi przychód pracownika?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas