Narzędzia:
Dział HR odgrywa niezwykle istotną rolę w każdej organizacji: administruje sprawy personalne oraz dba o efektywność pracy zatrudnionych osób. W związku z dużą ilością codziennych zadań, pracownicy HR mierzą się z licznymi wyzwaniami, takimi jak zarządzanie czasem pracy, kontrola urlopów czy obsługa dokumentacji elektronicznej. W tym artykule przyjrzymy się temu, jak odpowiednio dostosowany system rejestracji czasu pracy (RCP) może znacząco przyczynić się do usprawnienia ich codziennej pracy oraz przynieść korzyści całej organizacji.
Czy biznes i sport idą ze sobą w parze? Okazuje się, że w tak. Najlepiej wie o tym ktoś, kto działa aktywnie w obu dziedzinach. Na przykład startująca w biegach z przeszkodami specjalistka w dziedzinie HR-u, Urszula Zając-Pałdyna.
Odnoszący sukcesy menedżerowie dostrzegają wartość dobrego marketingu i jego wpływ na realizację celów organizacji. Mocna marka osobista przekuwa się na rozbudowaną sieć kontaktów, łatwiejszy dostęp do innych specjalistów, większy szacunek w branży, a nawet wyższe zarobki. Świadomy Personal Branding stanowi więc must-have każdego HR-owca. Poniżej znajdziesz 5 skutecznych porad, jak stworzyć markę osobistą HR-owca.
1. Określ cel swoich działań i grupę docelową. Jak mają cię widzieć inni
Zanim przystąpisz do tworzenia jakichkolwiek treści online, zastanów się najpierw, kto ma być ich odbiorcą. Kandydaci, których będziesz przeprowadzać przez proces rekrutacji, potencjalni klienci twojej firmy, doświadczeni koledzy i koleżanki z branży, a może HR-owi nowicjusze? Każda z tych grup reagować będzie na inny content, a zatem i wymagać nieco odmiennych komunikatów. Warto zatem stworzyć najpierw personę docelową i ustalić, jakie ma ona bolączki.
Druga sprawa to cel. Po co chcesz trafić do tych, a nie innych odbiorców? Jakie korzyści uzyskasz z tego, że akurat te osoby zapoznają się z twoimi publikacjami? Jaką wartość chcesz im zaoferować? W jaki sposób chcesz być odbierany/a?
COVID-19 przyniósł rewolucyjne zmiany dla liderów HR i ich działów. Obecna sytuacja ze względu na pandemię wymusza na działach HR wprowadzenie nowych modeli zarządzania zespołami, dużą cyfryzację oraz działanie w oparciu o nowe technologie. Od działów HR wymaga się teraz również dynamicznych i celnych reakcji. Najważniejsze wyzwania stojące przed specjalistami HR w bieżącym roku zostaną omówione w trakcie Konferencji 2021 HR Master.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas