Skuteczna promocja firmy przy ograniczonym budżecie. Oto rekomendacje ekspertów

Artykuł partnera
06.12.2022ARCHIWALNY

Skuteczna promocja firmy przy ograniczonym budżecie. Oto rekomendacje ekspertów

Aby efektywnie pozyskiwać nowych partnerów biznesowych, prowadzona przez Ciebie firma musi zacząć wykorzystywać różnego rodzaju kanały marketingowe. Bez promocji ani rusz, niestety w zdecydowanej większości przypadków mowa tutaj o konieczności przygotowania sporej gotówki na działania reklamowe. Czy jako przedsiębiorca jesteś zmuszony do rozbijania przysłowiowego banku dla większej ekspozycji marki? Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB rozwiewają wiele wątpliwości. Oto metoda reklamowa skrojona dla właścicieli biznesów ze skromniejszym budżetem!

Twój budżet wystarczy, aby dotrzeć do setek potencjalnych Klientów. Google to gwarantuje!

Jedną z największych zalet wyszukiwarki Google jest jej popularność. Tylko w Polsce z takiego narzędzia korzysta kilkanaście milionów unikalnych użytkowników dziennie. Google już dawno przestało pełnić funkcję wyłącznie informacyjną. Dziś w większości przypadków jest ona stricte biznesowa, a pozycjonowanie stron internetowych czy płatne kampanie Google Ads pomagają właścicielom firm z różnych branż docierać do najbardziej konkretnych Klientów. Dodatkowo, promocja w wyszukiwarce jest jedną z najtańszych na rynku. Reklama billboardowa, kampania radiowo-telewizyjna czy standardowe reklamy w prasie od kilku lat znajdują się w peletonie, który ściga właśnie usługi od Google. Mowa tutaj zarówno o finansach, jak i o zasięgu. Problem w tym, że peleton już dawno odjechał, a dzisiaj liderzy poszczególnych branż stawiają na marketing w wyszukiwarce właśnie. To tańsze, efektywniejsze i bardziej skalowalne rozwiązanie!

„Koszt promocji w wyszukiwarce Google jest silnie uzależniony od reprezentowanej przez Ciebie branży, Twojej najgroźniejszej konkurencji oraz dokładnej metody, którą chcesz docierać do rzeszy potencjalnych Klientów. Jedno jest jednak pewne: budżet jaki musisz przygotować na reklamę w wyszukiwarce Google będzie konkurencyjny względem pozostałych alternatyw na poszukiwanie nowych partnerów biznesowych. Za przyjaznym cennikiem idzie także wysoka skuteczność. Mowa przecież tutaj o usłudze, z jakiej korzysta 98% polskich internautów!”

Optymalizacja kosztu reklamy w Google. Poznaj sprawdzone sztuczki

Mimo faktu, iż wyszukiwarka Google wyróżnia się na tle alternatywnych metod promocji brandu pod względem kosztu docierania do potencjalnego Klienta, jako przedsiębiorca możesz jeszcze bardziej zoptymalizować swój budżet. Usługa Google Ads, czyli linków sponsorowanych, daje Ci możliwość ustalenia górnych widełek wydatków dziennych oraz miesięcznych. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad kosztem marketingu brandu. Wykwalifikowani eksperci zalecają również kilka innych sposobów na optymalizację budżetu: ustalenie konkretnej geolokalizacji reklam bądź też wykluczenie fraz wyszukiwanych przez Klientów, które nie generują sprzedaży. W przypadku SEO mowa o opłacie abonamentowej – tu dużo zależy od specjalistów, wykonujących dla Ciebie pracę nad pozycją organiczną. Pakiet dobrany do możliwości finansowych partnera powinien rozwiązać wiele problemów, jakie trapią współczesnych przedsiębiorców. Nie porywaj się z motyką na słońce. Racjonalnie zarządzany budżet w pozycjonowaniu stron może przynieść wymierne korzyści nawet w przypadku, kiedy nie należy on do najwyższych w branży!

Autorem odpowiedzi jest: 

Artykuł partnera

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo