Narzędzia:
Jakie są najważniejsze kompetencje, które pomagają liderowi angażować ludzi? Jest ich sporo, ale w moim, ponad 20-letnim doświadczeniu w budowaniu i zarządzaniu organizacjami i zespołami w różnych krajach sprawdziły się tak naprawdę trzy najistotniejsze: empatia, wsparcie i motywacja. Sprawdźmy, jaki wpływ mają one na budowanie zaangażowania i jak je praktycznie wykorzystać w codziennych sytuacjach.
W dzisiejszym świecie biznesu, pełnym zakłóceń rynku i szybkich zmian, często musi wkroczyć nowy lider i przejąć zgrane zespoły. Niezależnie od tego, czy jest to spowodowane krytyczną sytuacją zwrotną, czy tylko standardową zmianą warty, pewien opór ze strony obecnych pracowników jest zwykle normalny. Sprawdź, jak stworzyć w zespole „poczucie świeżości” i zdobyć zaufanie pracowników.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas