Narzędzia:
Wyobraź sobie, że od Twojej prezentacji zależy, czy Twoja firma otrzyma duży kontrakt. Dzięki niemu Ty i Twoi współpracownicy będziecie mieli pracę przez najbliższy rok. Jesteś silnie zmotywowany, aby dobrze wypaść. Dzięki zastosowaniu prostych trików Twoja prezentacja nie tylko będzie spójna z tym, co mówisz, ale także będzie miała większy potencjał kreowania oczekiwanych zachowań wśród publiczności. Zastosuj 10 punktów listy kontrolnej i zdobądź zainteresowanie słuchaczy.
Występy publiczne czy tworzenie prezentacji mają wiele wspólnego z marketingiem. Można powiedzieć wręcz, że jako prezenterzy jesteśmy sprzedawcami. W zależności od rodzaju prezentacji, jej tematu i celu sprzedajemy swoją wiedzę (prezentacje edukacyjne), informacje (prezentacje biznesowe) usługi lub towary (prezentacje sprzedażowe). Działamy więc w obszarze szeroko rozumianego marketingu. Marketingu, który już dawno przestał być wyłącznie nachalnym działaniem zmierzającym do sprzedania towaru.
Kolejne spotkanie firmowe, prezentacja produktu, konferencja, wykład, szkolenie, warsztat. Jesteś doskonale przygotowany. Wiesz, co masz powiedzieć. Prezentowany temat znasz od podszewki. Nikt nie zaskoczy ciebie żadnym pytaniem, na które nie znasz odpowiedzi. Poza tym masz doskonałą prezentację, która pomoże ci w chwili zapomnienia. Przećwiczyłeś ją kilkukrotnie i praktycznie wiesz, że nie będzie momentu zachwiania.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas