Narzędzia:
Odnoszący sukcesy menedżerowie dostrzegają wartość dobrego marketingu i jego wpływ na realizację celów organizacji. Mocna marka osobista przekuwa się na rozbudowaną sieć kontaktów, łatwiejszy dostęp do innych specjalistów, większy szacunek w branży, a nawet wyższe zarobki. Świadomy Personal Branding stanowi więc must-have każdego HR-owca. Poniżej znajdziesz 5 skutecznych porad, jak stworzyć markę osobistą HR-owca.
1. Określ cel swoich działań i grupę docelową. Jak mają cię widzieć inni
Zanim przystąpisz do tworzenia jakichkolwiek treści online, zastanów się najpierw, kto ma być ich odbiorcą. Kandydaci, których będziesz przeprowadzać przez proces rekrutacji, potencjalni klienci twojej firmy, doświadczeni koledzy i koleżanki z branży, a może HR-owi nowicjusze? Każda z tych grup reagować będzie na inny content, a zatem i wymagać nieco odmiennych komunikatów. Warto zatem stworzyć najpierw personę docelową i ustalić, jakie ma ona bolączki.
Druga sprawa to cel. Po co chcesz trafić do tych, a nie innych odbiorców? Jakie korzyści uzyskasz z tego, że akurat te osoby zapoznają się z twoimi publikacjami? Jaką wartość chcesz im zaoferować? W jaki sposób chcesz być odbierany/a?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas