Tylko inteligentny emocjonalnie menedżer poradzi sobie w sytuacji kryzysu

Joanna  Górska
Joanna Górska
16.06.2020AKTUALNE

Tylko inteligentny emocjonalnie menedżer poradzi sobie w sytuacji kryzysu

Nie pytamy czy, ale jak sprawnie pozbieramy się w naszych organizacjach lub nierzadko, poza nimi. Ktoś powiedział „nic już nie będzie takie samo”. Na czas lockdown próbie zostały poddane nasze relacje, i te bliższe rodzinne, i te luźniejsze zawodowe. Wszyscy wychodzimy z tego na swój sposób odmienieni.

Z artykułu dowiesz się:
  • Jaką wiedzę posiada inteligentnie emocjonalny menedżer
  • Na czym polega rola informacyjna menedżera
  • Jakie cechy powinien mieć menedżer w najbliższej przyszłości
  • Co jest obecnie najważniejszym celem przywództwa w organizacjach

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna  Górska
AUTOR
Dr nauk ekonomicznych, praktyk w dziedzinie kadr, płac i benefitów pracowniczych z doświadczeniem zawodowym m.in. w obszarze doskonalenia procesów HR, komunikacji wewnętrznej, zarządzania karierą i rozwojem pracowniczym

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo