Jak zbudować pozytywne doświadczenie pracownika – employee experience
Temat Employee Experience znalazł się jako jeden z głównych celów na mapie działań i strategii wielu firm. Organizacje zdają sobie sprawę z pilności i przewagi konkurencyjnej, jaką daje inwestowanie w budowanie pozytywnego doświadczenia pracowników. Czas niespodziewanego kryzysu, jaki zgotował nam koronawirus, może okazać się bardzo ważnym momentem na zbadanie, jakie doświadczenie pracownika budowaliśmy do tej pory, a jakie powinniśmy zacząć tworzyć od teraz.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest employee experience
- Do czego jest nam potrzebne pozytywne doświadczenie pracownika
- O czym powinniśmy pamiętać, zanim zaczniemy świadomie i strategicznie budować pozytywne doświadczenia pracowników
- W jaki sposób zbudować employee experience od podstaw – poznaj 3 etapy
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.