Jak zbudować pozytywne doświadczenie pracownika – employee experience

Jak zbudować pozytywne doświadczenie pracownika – employee experience

Karolina Karwowska

15.05.2020

Temat Employee Experience znalazł się jako jeden z głównych celów na mapie działań i strategii wielu firm. Organizacje zdają sobie sprawę z pilności i przewagi konkurencyjnej, jaką daje inwestowanie w budowanie pozytywnego doświadczenia pracowników. Czas niespodziewanego kryzysu, jaki zgotował nam koronawirus, może okazać się bardzo ważnym momentem na zbadanie, jakie doświadczenie pracownika budowaliśmy do tej pory, a jakie powinniśmy zacząć tworzyć od teraz.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Czym jest employee experience
  • Do czego jest nam potrzebne pozytywne doświadczenie pracownika
  • O czym powinniśmy pamiętać, zanim zaczniemy świadomie i strategicznie budować pozytywne doświadczenia pracowników
  • W jaki sposób zbudować employee experience od podstaw – poznaj 3 etapy

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel