Czy pandemia to dobry czas na employer branding? Co dziś buduje atrakcyjność marek pracodawców

Paulina Mazur
Paulina Mazur
03.08.2020AKTUALNE

Czy pandemia to dobry czas na employer branding? Co dziś buduje atrakcyjność marek pracodawców

To, że Twoja firma nie rekrutuje, nie oznacza, że nie uprawiasz employer brandingu. Na początku 2020 roku wiele firm wstrzymało rekrutacje, wydatki na employer branding, udział w targach i wydarzeniach rekrutacyjnych. Ale wstrzymanie działań nie oznacza, że kandydaci wstrzymują się od obserwowania pracodawców i wydawania opinii. Wprost przeciwnie, w czasie kryzysu, wywołanego pandemią, w czasie niepewności i utraty poczucia bezpieczeństwa zwracamy się w kierunku pracodawców oczekując od nich działania i troski.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Dlaczego obserwujemy pracodawców w czasie pandemii i czego od nich oczekujemy
  • Za co doceniamy pracodawców
  • Kiedy pracownicy są dumni ze swojego pracodawcy
  • Czy liderzy zdali egzamin z komunikacji w czasie kryzysu
  • Dlaczego muszą zmienić się obietnice składane w marketingu rekrutacyjnym

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Paulina Mazur
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo