Ze względu na brak możliwości dostarczenia dokumentu osobiście oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, dokument został dwukrotnie wysłany pocztą. Pracownik zarówno za pierwszym, jak i drugim razem korespondencji nie odebrał. Adres, na który wysłaliśmy rozwiązanie umowy jest jedynym adresem widniejącym w dokumentach pracownika. Wiemy, że w związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego nie można uznać, że zaniechanie odbioru korespondencji po jednokrotnym lub dwukrotnym awizowaniu będzie uznawane za skuteczne doręczenie pisma. Czy coś jednak nam umknęło i mimo wprowadzenia zmian zawieszających tzw. „fikcję doręczeń", pismo można uznać za odebrane? Co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić? Pracownik posiada umowę na czas określony, jednak do jej rozwiązania, z upływem czasu, na który została zawarta, pozostaje ponad pół roku.
Przeczytaj też:
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)