O ile przepisy regulują zasady tworzenia rozkładów czasu pracy, o tyle nie regulują kwestii ich zmiany. Przyjrzymy się więc, jak zatem zmienić rozkład czasu pracy, który już ogłosiliśmy i na co przy okazji uważać.
System i rozkład czasu pracy pracodawca powinien zamieścić w przepisach wewnątrzzakładowych, np. w regulaminie pracy lub w obwieszczeniu. Zasadniczo te systemy i rozkłady są w przepisach zakładowych. Jednak co pewien czas pracodawca ogłasza pracownikowi rozkład czasu pracy cyklicznie, np. na okres miesięczny. Poza tym Kodeks pracy wymienia, że pracodawca nie musi tworzyć tych cyklicznych rozkładów czasu pracy. Więcej dowiesz się ze szkolenia.
Polecamy też:
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)