Regulamin wynagradzania – czy trzeba wprowadzić w instytucji zatrudniającej mniej niż 50 pracowników
Czy instytucja kultury zatrudniająca mniej niż 50 pracowników, w której nie działają organizacje związków zawodowych, jest zobowiązana do tworzenia regulaminu wynagradzania? Jeżeli utworzy regulamin wynagradzania, to czy jest zobligowana do utworzenia tabel przedziałów płacowych dla poszczególnych stanowisk pracy występujących w instytucji?
Z artykułu dowiesz się:
- Czy w instytucji kultury trzeba wprowadzić regulamin wynagradzania, jeżeli jest zatrudnionych mniej niż 50 pracowników?
- Czy należy wprowadzić regulamin wynagradzania w instytucji kultury, jeżeli nie jest zawarty układ zbiorowy pracy?
Przeczytaj:
Pozostało jeszcze 73% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.