Dodatkowe obowiązki z zakresu bhp, zmiana nazwy stanowiska pracy oraz wynagrodzenia a obowiązek zmiany umowy o pracę

Tomasz Jankowski
08.04.2008AKTUALNE

Pytanie:

Pracownik jest zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. kadr i bhp, dodatkowo prowadzi sprawy związane z bhp, ukończył w 2002 r. kurs uprawniający do prowadzenia spraw z zakresu bhp w zakładzie pracy w ilości 153 godzin. Czy należy się pracownikowi dodatkowe wynagrodzenia za prowadzenie ww. czynności? Pracownik ten do 2002 r. był zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. kadr i administracji. Zakres czynności pozostał ten sam - z tym jednak, że dodano klauzulę o prowadzeniu spraw bhp oraz pracownik otrzymał pismo o zmianie stanowiska na specjalistę ds. kadr i bhp oraz 15% dodatek do wynagrodzenia. Czy jest to zgodne z przepisami?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
zmiana warunków pracy

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo