W naszym zakładzie pracy zatrudniamy fakturzystki, które czasami pracują pełniąc dyżur po 2 -3 godziny w soboty będące dnami wolnymi w firmie. Pracując w soboty przekraczają normę średniotygodniowego czasu pracy, który wynosi u nas 40 godzin. Za pracę w wolne soboty pracownice są wynagradzane 100% dodatkiem za pracę w godzinach nadliczbowych. Dodam, że według zapisu w regulaminie pracy: praca biura odbywa się z zachowaniem przeciętnie 5-dniowego tygodnia pracy w godzinach 8.00-16.00, przy jednoczesnym obowiązku pełnienia dyżuru w wyznaczone soboty, które są dniami wolnymi, przy zachowaniu średniej normy tygodniowego wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym 3 miesięcy. Czy oprócz wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych w soboty powinniśmy udzielać pracownikom jeszcze wolnego dnia?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)