Rozliczenie niedoboru stwierdzonego w inwentaryzacji
Pytanie: Pracownik miał podpisaną umowę o wspólnej odpowiedzialności materialnej. Na koniec zatrudnienia pracownika została przeprowadzona inwentaryzacja i okazało się, że powstał niedobór. Ile mamy czasu na rozliczenie takiej inwentaryzacji? Jak mamy go liczyć (od dnia inwentaryzacji, czy od dnia zweryfikowania dokumentacji rozliczenia i wyceny inwentaryzacji)?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Gdzie powinien zostać określony sposób oraz termin rozliczenia niedoboru na podstawie umowy o współodpowiedzialność materialną
- W jakim terminie powinna zostać przeprowadzona inwentaryzacja
- Jakie przepisy znajdują zastosowanie, gdy umowa nie wskazuje terminu rozliczenia niedoboru
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji w Szczecinie. W latach 2009-2013 zatrudniona w Publicznych Służbach Zatrudnienia jako Specjalista ds. Rozwoju Zawodowego. Aktualnie związana z administracją samorządową. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy oraz prawa turystycznego.