W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca musi niezwłocznie wydać pracownikowi świadectwo pracy, jeżeli nie zamierza nawiązać z nim kolejnego stosunku pracy w ciągu siedmiu dni od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia poprzedniego stosunku pracy. Obejrzyj szkolenie online i poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące wydawania świadectw pracy, ich sprostowań i kopii, które pojawiają się w praktyce kadrowej.
Co to znaczy, że mamy 7 dni na wydanie świadectwa pracy – jak w praktyce stosować tą zasadę
Kiedy wydajemy świadectwo pracy i z jaką datą, jeśli zatrudnienie kończy się w sobotę
Czy świadectwo pracy można wystawić przed dniem ustania zatrudnienia
W jakiej formie wydajemy kopię świadectwa pracy
Jak oznaczyć sprostowanie świadectwa pracy i czy pozostawić błędną wersję w aktach osobowych
Czy trzeba prostować świadectwo pracy po latach, także gdy błąd wykryje pracodawca
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)