Ankiety pracownicze w podróży pracownika przez firmę (employee experience)
Ankiety dotyczące cyklu życia pracownika w firmie, badające jego doświadczenia na etapie całej podróży przez firmę są podstawowym elementem strategii słuchania pracowników. To, jak pracownicy postrzegają organizację, może zmieniać się z czasem.
Z artykułu dowiesz się:
- Jak mogą pomóc ankiety dotyczące cyklu życia w uzyskaniu odpowiedzi na pytania organizacyjne?
- Jak zaprojektować ankietę dotyczącą etapów podróży pracownika przez firmę?
- Kiedy powinniśmy korzystać z badań cyklu życia pracownika?
- Jak skuteczny jest proces onboardingu Twojego pracownika?
- Czy pracownicy są w stanie szybko wdrożyć się w pełne zrozumienie firmy i działanie?
- Czy czują, że mają narzędzia, wsparcie i wiedzę, których potrzebują, aby dobrze wykonywać swoją pracę?
- Dlaczego ludzie odchodzą z organizacji?
- Czy istnieją trendy w poszczególnych działach?
- Jak analizować ankiety dotyczącej cyklu życia?
Przeczytaj też:
Obejrzyj też:
Przeprowadzając ankiety wśród pracowników w określonych momentach i na określonych etapach ich podróży zbieramy ukierunkowane dane, które mogą być przydatne w strategii budowania pozytywnych doświadczeń pracownika, czyli employee experience. Ankiety dotyczące cyklu życia mogą zapewnić namacalny wgląd w obszary, w których można poprawić doświadczenia pracowników.
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.