Sprawdź, jak mądrze chwalić personel
Odpowiednio skonstruowana i przedstawiona pozytywna informacja zwrotna może zdecydować o tym, jak będzie wyglądał zespół. Czy wartościowy pracownik odejdzie, bo będzie czuł się niedoceniony bądź niesłusznie niekompetentny. Czy w zespole będzie panowała atmosfera rywalizacji, czy raczej współdziałania.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego warto chwalić personel
- Skąd pracownik ma wiedzieć, co dokładnie pracodawca uznał za wartościowe w jego pracy
- Jak będzie zachowywał się zespół, gdy pochwał jest zbyt wiele
- Dlaczego nie wolno porównywać pracownika z innymi
- Dlaczego nie można używać sformułowań typu „Świetnie wykonała Pani to zadanie, ale…”
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
jest coachem, trenerem z kilkunastoletnim stażem oraz założycielem firmy szkoleniowo-doradczej Mariusz Oboda Consulting&Training Group (dawniej OMD). Od 2004 roku skupia się wyłącznie na badaniu i nauczaniu profesjonalnych standardów pracy z pacjentem oraz rozwoju praktyk stomatologicznych. Jest autorem sukcesu wielu praktyk. Przeprowadził około 400 szkoleń otwartych dla lekarzy dentystów oraz około 250 projektów szkoleniowych i doradczych dla całych przychodni.