12-miesięczny okres rozliczeniowy – czy można go wprowadzić w hotelu lub w restauracji
Pytanie: Mamy w jednym z oddziałów (hotel) równoważny system czasu pracy. Czy możemy wprowadzić na stałe 12-miesięczny okres rozliczeniowy? Czy mogę w oddziale (hotel, restauracja) mieć wprowadzony 12-miesięczny okres rozliczeniowy?
- Z kim pracodawca musi uzgodnić chęć wprowadzenia w firmie 12-miesięcznych okresów rozliczeniowych
- Czy przedłużony okres rozliczeniowy może obowiązywać już od następnego dnia po dniu zakończenia obowiązującego obecnie okresu rozliczeniowego
- Czy pracodawca musi poinformować PIP o wprowadzeniu 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.