Pełna moc połączenia wydajności i rozwoju pracowników – klucz do sukcesu organizacji
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, organizacje stają przed wyzwaniem skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, równocześnie zwiększając wydajność i rozwijając umiejętności pracowników. Połączenie mocy wydajności i rozwoju pracowników staje się kluczowym elementem strategii sukcesu organizacyjnego.
Z artykułu dowiesz się:
Z artykułu dowiesz się:
- Jak organizacje mogą osiągnąć synergiczny efekt poprzez harmonizację tych dwóch istotnych aspektów, czyli połączenia wydajności i rozwoju pracowników?
- Jak te dwa aspekty – wydajność i rozwój pracowników mogą być efektywnie połączone?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.