Komunikat w sprawie obsługi reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek

12.07.2013AKTUALNE

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od lipca 2013 r. obsługa reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek, obejmujące zwrot wpłat przekazanych nadmiarowo, wpłat nienależnych oraz zwrot nadpłat powstałych  w wyniku ich przekazania, będzie realizowana w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu, według właściwości miejscowej płatnika składek, na którego koncie została zaewidencjonowana wpłata.

Dlatego też wszystkie wnioski dotyczące zwrotu nadpłat należy kierować do Oddziałów ZUS właściwych ze względu na siedzibę płatnika składek. Ponadto wnioski Banków, Poczty i innych instytucji obsługujących wpłaty, które dotychczas były obsługiwane przez Departament Finansów Funduszy, także wpływające do Centrali Zakładu, będą przekazywane do realizacji przez terenowe jednostki organizacyjne ZUS, z zachowaniem trybu w jakim zostały skierowane (Poczta lub Witryna OGNIVO).

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo