8 trendów zarządzania, które warto wprowadzić w swojej firmie
W moich poszukiwaniach ciekawych inspiracji na temat nietuzinkowych organizacji, które robią coś wyjątkowego dla pracowników, ale także dla środowiska natknęłam się na stronę Corporate Rebels i książkę przez nich wydaną, pod tytułem: „Corporate Rebels. Make work more fun”. Sprawdź, co różni nudne organizacje od śmiałych i pionierskich. Znajdź przepis na dobre miejsce pracy.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Przychód dla firmy jest jak tlen dla człowieka: niezbędny do życia, ale nie jest powodem do życia – co to oznacza dla Twoich pracowników
- Jak uniknąć hierarchii i idącej za nią biurokracji
- Dlaczego warto zadbać o komunikację z pracownikami, zwłaszcza w dobie pandemii
- Jakie korzyści może przynieść firmie wprowadzenie tak zwanego „Dnia porażki”
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.