Jak przeprowadzić procedurę wypłaty transferowej w PPK
Jakie obowiązki przepisy o PPK nakładają na pracodawcę w związku z zapisaniem nowego pracownika do PPK i transferem jego środków z poprzedniego do nowego PPK? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia online.
Z artykułu dowiesz się:
- Kogo pracodawca ma obowiązek zapisania do PPK
- Czy dla procesu wypłaty transferowej ma znaczenie, że osoba zatrudniona zapisywana jest do PPK automatycznie bądź na wniosek
- Od jakiej daty rozpoczynamy ustalanie dalszych terminów w procedurze wypłaty transferowej
- Co jest obowiązkiem pracodawca, w sytuacji gdy pracownik poinformuje go o posiadanych rachunkach PPK
- Jak postąpić w sytuacji, gdy pracownik złoży sprzeciw w procedurze wypłaty transferowej
- Kiedy i o czym pracodawca powinien poinformować instytucję finansową
Pozostało jeszcze 46% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, ekspert rynku emerytalnego i założyciel Debaty Emerytalnej. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa przy tworzeniu i funkcjonowaniu PPE oraz PPK. Autor i współautor książek oraz publikacji dotyczących zagadnień systemu emerytalnego, aktywnie komentuje w mediach (tradycyjnych i społecznościowych) zagadnienia związane z systemem emerytalnym, rynkiem pracy i ubezpieczaniami społecznymi.