Praca w soboty, niedziele i święta (planowana i nieplanowana) – w związku z ograniczeniem pracy w handlu w niedzielę

Praca w soboty, niedziele i święta (planowana i nieplanowana) – w związku z ograniczeniem pracy w handlu w niedzielę

19.02.2018

Na etapie planowania pracownikowi pracy w danym okresie rozliczeniowym musimy wziąć pod uwagę m.in. maksymalny wymiar godzin pracy, który można zaplanować, a także zasadę przeciętnie 5-dniowego tygodnia pracy. Trzeba więc tak zaplanować dni pracy, aby zachować minimalną liczbę dni wolnych właściwą dla danego okresu rozliczeniowego.

Program szkolenia on-line:

1. Przeciętnie 5-dniowy tydzień pracy – na czym polega w praktyce ta zasada

2. Jakie zmiany dotyczące pracy w handlu w niedziele mają wejść w życie w 2018 r.

3. Praca planowana w sobotę

4. Praca planowana w niedzielę i ograniczenia co do pracy w niedzielę

5. Wezwanie pracownika do pracy w wolną sobotę i rekompensata

6. Wezwanie pracownika do pracy w wolną niedzielę i rekompensata

7. Granice soboty i niedzieli

 

Prowadzący: Szymon Sokolik

 

Kliknij, aby rozpocząć:

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

wiper-pixel