Misja, wizja i wartości – strategiczna rama organizacji

Anna Saferna
Anna Saferna
19.08.2020AKTUALNE

Misja, wizja i wartości – strategiczna rama organizacji

Firmy, których pracownicy rozumieją misję i cele, osiągają o 29% większe obroty niż inne organizacje (badanie Watson Wyatt Work Study). Przeczytaj więcej, aby dowiedzieć się, jak pracownik HR może współtworzyć skuteczne ramy strategiczne dla swojej organizacji w zakresie misji, wizji i wartości.

Z artykułu dowiesz się:
  • Co to jest wizja i deklaracja wizji
  • Jak może wyglądać przykład oświadczenia dotyczącego wizji
  • Co to jest misja
  • Czym są wartości i deklaracje wartości
  • Jak wywierać wpływ poprzez wartości i deklaracje wartości

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Anna Saferna
AUTOR
specjalista ds. szkoleń, content marketing partner w firmie Growth Advisors, coach. Z wykształcenia filolog anglista. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami miękkimi, trendami w biznesie i na rynku pracy oraz szeroko pojętym rozwojem.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo