Misja, wizja i wartości – strategiczna rama organizacji
Firmy, których pracownicy rozumieją misję i cele, osiągają o 29% większe obroty niż inne organizacje (badanie Watson Wyatt Work Study). Przeczytaj więcej, aby dowiedzieć się, jak pracownik HR może współtworzyć skuteczne ramy strategiczne dla swojej organizacji w zakresie misji, wizji i wartości.
Z artykułu dowiesz się:
- Co to jest wizja i deklaracja wizji
- Jak może wyglądać przykład oświadczenia dotyczącego wizji
- Co to jest misja
- Czym są wartości i deklaracje wartości
- Jak wywierać wpływ poprzez wartości i deklaracje wartości
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
specjalista ds. szkoleń, content marketing partner w firmie Growth Advisors, coach. Z wykształcenia filolog anglista. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami miękkimi, trendami w biznesie i na rynku pracy oraz szeroko pojętym rozwojem.