Jakich liderów nie chcą organizacje przyszłości
Według Instytutu Gallupa menedżer odgrywa kluczową rolę w praktycznie każdym aspekcie doświadczenia pracownika i może mieć wpływ na wahania zaangażowania zespołu aż do 70%. Raport z badania przeprowadzonego przez firmę Aon pokazał, że największym wyzwaniem firm w perspektywie 5 lat będzie pozyskanie, utrzymanie i zaangażowanie pracowników. Sprawdź, o jakich cechach lider przyszłości musi zapomnieć i czego nie powinien robić.
Z artykułu dowiesz się:
- O jakich cechach lider przyszłości musi zapomnieć i czego nie powinien robić
- Jakich liderów potrzebują młodzi pracownicy
- W jaki sposób lider powinien komunikować się z zespołem
- Dlaczego dobry lider w firmie jest w stanie zatrzymać najlepszych pracowników
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.