Czas pracy - trudne przypadki, ciekawe rozwiązania
Czas pracy to okres, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy. Dla prawidłowego jego zaplanowania i rozliczania, trzeba wziąć pod uwagę wiele różnych zagadnień. Które z nich wzbudzają obecnie największe problemy i jak rozwiązywać je w praktyce?
Z artykułu dowiesz się:
- O czym pamiętać rozliczając czas pracy pracowników przebywających w delegacji służbowej?
- Kiedy pracownikowi przysługuje równoważny okres odpoczynku i na jakich zasadach się go udziela?
- Jakie reguły obowiązują w zakresie modyfikacji obowiązującego pracowników rozkładu czasu pracy?
Czas pracy - trudne przypadki
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.