Zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK

Zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK

Oskar Sobolewski

21.06.2019

Zgodnie z przepisami ustawy o pracowniczych planach kapitałowych pracodawcy tworzący PPK będą mieli obowiązek zawierania dwóch umów tj.:
1) umowy o zarządzanie PPK – jest to umowa zawarta między podmiotem zatrudniającym a instytucją finansową w postaci elektronicznej, pozwalającej na utrwalenie jej treści na trwałym nośniku,
2) umowy o prowadzenie PPK – to umowa zawarta w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej przez podmiot zatrudniający z instytucją finansową.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Oskar Sobolewski

Oskar Sobolewski

Prawnik. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ekspert w Instytucie Emerytalnym. Autor pierwszej pracy magisterskiej o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. podczas 2-letniej współpracy z ZUS, gdzie zajmował się III filarem emerytalnym i orzecznictwem lekarskim. Współtworzył raport Przegląd systemu emerytalnego – Bezpieczeństwo dzięki odpowiedzialności. Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa przy tworzeniu i funkcjonowaniu PPE oraz przygotowaniu produktów PPK.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel