E-szkolenie: Praca w soboty, niedziele i święta (planowana i nieplanowana) – w związku z ograniczeniem pracy w handlu w niedzielę

E-szkolenie: Praca w soboty, niedziele i święta (planowana i nieplanowana) – w związku z ograniczeniem pracy w handlu w niedzielę

29.01.2018

Na etapie planowania pracownikowi pracy w danym okresie rozliczeniowym musimy wziąć pod uwagę m.in. maksymalny wymiar godzin pracy, który można zaplanować, a także zasadę przeciętnie 5-dniowego tygodnia pracy. Trzeba więc tak zaplanować dni pracy, aby zachować minimalną liczbę dni wolnych właściwą dla danego okresu rozliczeniowego.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel