W naszej firmie pracownicy serwisu, poza godzinami pracy pełnią dyżury telefoniczne w domu - klienci mogą do nich zadzwonić i uzyskać rozwiązanie problemu technicznego. Za pełnienie dyżurów telefonicznych w domu serwisanci otrzymują dodatkowe wynagrodzenie obliczane przez Dyrektora Technicznego, które nazywane jest premią uznaniową. Obliczane jest w sposób następujący: za każdą godzinę dyżuru przysługuje kwota 6 zł brutto, niezależnie od ilości czy braku zgłoszeń od klientów. Za każdą skuteczną interwencję serwisową spełniającą określone wymogi serwisant otrzymuje dodatkowo 80 zł. Premia uznaniowa wypłacana jest miesięcznie za dyżury pełnione w danym miesiącu. Liczba dyżurów w miesiącu nie jest stała i nie każdy serwisant w każdym miesiącu ma dyżur. W regulaminie wynagradzania nie ma informacji czy premia ta jest pomniejszana za czas choroby, jednakże w praktyce jeśli serwisant jest chory - nie świadczy dyżuru i nie otrzymuje tej premii. Więc za czas choroby jest ona pomniejszana do zera. Premia ta dotyczy jedynie dyżurów wykonanych. Czy ta „premia uznaniowa” za dyżury wchodzi do podstawy naliczenia wynagrodzenia chorobowego w kwocie faktycznie wypłaconej? Pracodawca nazywa tę premię premią uznaniową, gdyż wychodzi z założenia, że za dyżury w domu nie ma obowiązku wypłaty wynagrodzenia.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)